اس ام اس سنگین ۹۶ ، جملات سنگین معنا دار رفاقتی جدید

اس ام اس سنگین ۹۶ ، جملات سنگین معنا دار رفاقتی جدید

جمعه 15 دی 1396
10:34
ماهان

اس ام اس سنگین ۹۶ ، جملات سنگین معنا دار رفاقتی جدید

اس ام اس سنگین ۹۶

اس ام اس سنگین 96 ، جملات سنگین معنا دار رفاقتی جدید

 

پدرش بهش گفت این ۱۰۰۰تا چسب زخم رو بفروش تا برات کفش بخرم …
بچه نشست با خودش فکر کرد یعنی باید آرزو کنم ۱۰۰۰نفر یه جاشون زخم بشه تا من کفش بخرم ؟ ولش کن ، همین خوبه …

.
.
.

نه کسی منتظر است . . .
نه کسی چشم به راه . . .
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه

.
.
.

فلانی ؟ میدانی ؟
میگویند رسم زندگی چنین است :
می آیند . . .
می مانند . . .
عادت می دهند . . .
و میروند . . . و تو در خود می مانی
و تو تنها می مانی . . .
راستی نگفتی ؟
رسم تو هم چینین است ؟
مثل همه فلانی ها ؟

 

 

اس ام اس سنگین 96 ، جملات سنگین معنا دار رفاقتی جدید

پیامک سنگین رفاقتی

خدایــــــا شفــــــــا بده…
بنده های سالمت را شفا بده!
کسانی را شفا بده که خیال میکنند هنوز دنیا بدون آنها نمیچرخد!
کسانی را شفا بده که خیال می کنند مریض نخواهند شد هرگز!
کسانی را که روحشان خیلی مریض است!

.
.
.

آدمها آنقدر زود عوض می شوند …
آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی
و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است …

.
.
.

در فنجان خالی میشوم
شبیه عابران خسته
مرا قورت میدهی و من
راه قلبت را پیش میگیرم
در قهوه ای که
به رگهایت جاری است!

.
.
.

سکوتـــــــــــــ …
و دیگر هیچ نمی گویم …!
که این بزرگترین اعتراض دل من است
به تو …
سکوت را دوستـــــــــ دارم
به خاطر ابهت بی پایانشـــــــ …..

اس ام اس سنگین 96 ، جملات سنگین معنا دار رفاقتی جدید

متن های سنگین فاز بالا

به بودن ها، دیر عادت کن و به نبودن ها، زود …! آدم ها، نبودن را بهتر بلدند

.
.
.

نگران نباش
حال من خوب است
فقط کمی بزرگتر شده ام
عقلم قد کشیده
شعورم متبلور شده
دلتنگی هایم کوچک شده اند
و در فاصله کوتاه لبخندها و اشکهایم
آموخته ام زندگی کنم…

.
.
.

کاش من هم دکمه alt+shift داشتم
تا وقتی حرفهایم را نمی فهمیدی
زبان گفته هایم را عوض می کردم

.
.
.

اس ام اس سنگین 96 ، جملات سنگین معنا دار رفاقتی جدید

 

 

اس ام اس سنگین ۹۶ ، جملات سنگین معنا دار رفاقتی جدید

 

دَم از بازی حکم میزنی!
دَم از حکم دل میزنی!
پس به زبان “قمار” برایت میگویم!
قمار زندگی را به کسی باختم که “تک” “دل” را با “خشت” برید!
باخت ِ زیبایی بود!
یاد گرفتم به دل، “دل” نبندم!
یاد گرفتم از روی “دل” حکم نکنم!
دل را باید بُر زد جایش سنگ ریخت که با خشت تک بری نکنند!

.
.
.

روزگار عجیبی شده…
حتی وقتی میخندیم
منظورمان چیزه دیگریست …!!

.
.
.

هرگز تمامت را برای کسی رو نکن

بگذار کمی دست نیافتنی باشی

آدم ها تمامت که کنند رهـــــایت می کنند

.
.
.

ﻫﻤﻪ ﺧﺮﺍﺑﺘﺮ ﺍﺯ ﺧﺮﺍﺑﯿﻢ !
ﺑﯿﺨﻮﺩﯼ ﻻﻑ ﺁﺑﺎﺩﯼ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ و ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺧﻼﻗﯿﻢ
ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﺧﻮﺩ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺗﺮﺳﯿﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕ ﺧﻮﺩ ﺑﯽ ﺍﺧﻼﻕ !
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﻬﺎ ﺭﺍ ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺧﻮﺍهی های ﻣﺎ ﺍﺭﺿﺎ ﺷﻮﺩ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ !
ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻤﺒﻮﺩﻫﺎ ﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﻣﺒﺎﺩﺍ
ﻭ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻭﻗﺘﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺭﯾﻢ !
ﻣﺎ ﻗﺎﺗﻼﻥ ﺭﻭﺡ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﯽ ﺍﻋﺘﻨﺎ ﺑﻪ ﺍﺣﻮﺍﻝ ﻫﻢ ﺩﺭ ﮔﺬﺭﯾﻢ …

.
.
.

جیب‌ها
بهترین مخفی‌گاه
برای لرزش دستان‌اند . . .

.
.
.

“چـادر سـیاه” مـادرم
گوشه اش را می گرفتم و راهم را
از میان هیاهوی بازار پیدا می کردم
زبری اش، بهتر از هر دست نوازشگری
مرهمِ اشکهایم می شد
حالا در این بیـراهه …
منِ سرگردان و گریان چه کنم …!؟

.
.
.

هی خواب و هی بیداری و حسرت
من مطمئنم برنمی‌گردی !
بازم رسید موزیک به جایی که
هر شب برام زمزمه می‌کردی . . .

.
.
.

بیـــن مــن و تــــو فقـط یـه غــرور فـاصلـه افتـاد
ایــن چهــار حـرفـــــــ چــه قــدرتــی دارد!
قــدرتـش از عشـــق بیشتــــر بـــود
کـــه اکنـــون هــر دو تنهـــاییــم…!

.
.
.

همه چیز دست به دست هم داد
تا من و او نتوانیم دست در دست هم بگذاریم

.
.
.

همیشه نباید حرف زد
گاه باید سکوت کرد
حرف دل که گفتنی نیست !
باید آدمش باشد
کسی که با یک نگاه کردن به چشمت تا ته بغضت را بفهمد . . .

.
.
.

از وقتی رفته‌ای
همه‌چیز زیباتر شده است:
پاییز، تماشای غروب و سفر دُرناها،
قدم زدن در خیابان و …
کاش زودتر می‌رفتی!

اس ام اس سنگین ۹۶


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلکسیون شادی ها است. || طراح قالب avazak.ir